اخبار

رونمایی از کتاب جدید آقای دکتر مهران رضوانی در انتشارات دانشگاه تهران

گروه خبر: اخبار نشر ۲۵ مهر ۱۳۹۶

کتاب جدید آقای دکتر مهران رضوانی باعنوان سرآمدی در بازاریابی الکترونیک: طراحی و بهینه سازی دیجیتال در بازاریابی در انتشارات دانشگاه تهران به چاپ رسید. این کتاب یکی از کتاب های مرجع در حوزه بازاریابی الکترونیک می باشد که توسط آقای دکتر مهران رضوانی, کبری گودرزی و مجتبی صفی پور رشوانلو ترجمه شده و با افزودن مطالب مفید دیگر برای محیط فعلی کشور ایران کاربردی تر شده است. خواندن این کتاب به دانشجویان, اساتید، بازاریابان و صاحبان کسب و کار اینترنتی و حتی صاحبان سایر کسب و کارها برای آشنایی و موفقیت بیشتر در بازار آنلاین توصیه می شود.

لینک تهیه کتاب: http://press.ut.ac.ir/book_3027.html

منبع: سایت انتشارات دانشگاه تهران



تصاویر: