کتاب کسب‌وکار بین‌الملل، رویکردی جامع و کاربردی

درک هوشمندانۀ تغییرات محیط بین‌الملل و انطباق اثربخش با آنها نیازمند برخورداری از دانش و مهارت مناسب بازار و کسب آمادگی حضور موثر، منسجم و پایدار در بازارهای بین‌المللی است. طی سالیان اخیر کسب و کار بین‌الملل به عنوان یک حوزه مطالعاتي جذاب ظهور یافته است. کسب و کار بین‌الملل توسعه فعالیت‌های تجاری به خارج از مرزهای ملی است که بی‌شک با توجه به شرایط کنونی کشورمان اهمیتی دوچندان پیدا کرده است.

این کتاب که برای نخستین‌بار در کشور با رویکرد کارآفرینی و به عنوان مرجعی آموزشی برای مقاطع تحصیلات تکمیلی نگارش شده است؛ اثري به‌هنگام است چرا که در دوره کنونی و پیش‌رو بودن شرایط پساتحریم در کشورمان، صاحبنظران کسب‌و‌کار و دولتمردان به‌طور فزاينده‌اي تأكید ویژه‌ای بر بین‌المللی شدن شرکت‌‌های ایرانی دارند و خط‌مشي‌گذاری کارآفرینان در فعالیت­های خارجی را بیش‌از‌پیش مؤثر‌می‌دانند. کتاب حاضر که ماحصل تلاش پنج ساله نویسندگان می‌باشد مملو است از مفاهیم، تفاسیر جالب و رهنمودهای مناسب که برای محققان و فعالان کسب و کار جذابيت ويژه‌اي دارند. اثر حاضر از آن جهت منحصربه‌فرد است که به‌طرزی تحلیلی و چالش‌برانگیز به تلفیق مفاهیم مختلف از منظر علوم و رشته‌های مختلفي مانند اقتصاد و حوزه‌هاي عملیاتی كسب و كار مانند منابع انسانی، بازاريابي، تامين مالي و مديريت استراتژيك در فراسوی مرزهای ملی پرداخته است.  فهرست مطالب و پیشگفتار کتاب «کسب وکار بین الملل» دکتر مهران رضوانی به منظور آشنایی بیشتر خوانندگان گرامی در لینک های ذیل در دسترس هستند: