سوابق آموزشی و تدریس
تدريس دروس دانشگاهي در دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علوم اقتصادی و مؤسسۀ عالی مدیریت و برنامهریزی ریاست جمهوری
- "مدیریت در کسبوکارهای مبتنیبر فناوری پیشرفته"، مقطع دکتری، دو دوره، 1394-1395
- "سمینار در مباحث ویژۀ راهاندازی کسبوکار در ایران"، مقطع دکتری، یک دوره، 1391-1392
- "بازاريابي مالي و محصول"، مقطع كارشناسي ارشد، چهار دوره،1391-1392
- "بازاریابی الکترونیکی"، مقطع كارشناسي ارشد، ده دوره،1391-1394
- "تجارت و بازاریابی بینالملل"، مقطع كارشناسي ارشد، هفت دوره،1392-1394.
- "ارتباطات کارآفرینی بینالملل"، مقطع كارشناسي ارشد، دو دوره ،1392.
- "کسبوکار بينالملل"، مقطع کارشناسي ارشد، بیست و دو دوره، 1387-1394.
- "بازاريابي و تحقيقات بازار"، مقطع کارشناسي ارشد، بيست و دو دوره، 1387-1392.
- "سمينار در مسايل بازرگاني بينالملل"، مقطع کارشناسي ارشد، دو دوره، 1386 و 1391.
- "بازاریابی صنعتی"، مقطع کارشناسی ارشد، یک دوره، 1391.
- "طراحي و تدوين طرح کسبوکار"، مقطع کارشناسي ارشد، شانزده دوره، 1388-1392.
- "تئوريهاي پيشرفته مديريت"، مقطع کارشناسي ارشد، يک دوره، 1388 و1389.
- "مباني كارآفريني پيشرفته"، مقطع کارشناسي ارشد، سه دوره، 1389 و 1391.
- "مباني كارآفريني"، مقطع کارشناسي، يك دوره، 1389.
- "روش تحقيق"، مقطع کارشناسي، چهار دوره.1384-1386.
- " بازاريابي و مديريت بازار" مقطع کارشناسي، دو دوره، 1384-1386.
- سمينار در مسايل بازرگاني بينالملل"، مقطع کارشناسي ارشد، يک دوره، دانشکدۀ مديريت و اقتصاد دانشگاه تربيت مدرس، 1386.
تدريس دورههاي کاربردي مديريت و بازرگاني
- دورۀ "مباحث ویژه در بینالمللیسازی و بازرگانی بینالمللی"، ویژۀ مدیران و کارشناسان بخش توسعۀ کسبوکار شرکت نقش اول کیفیت، 1394.
- دورۀ "آثار جهانیشدن کسبوکار و تحلیل استراتژیهای بازرگانی"، دورۀ عالی مدیریت کسبوکار (DBA)، یک دوره،1394، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان یزد
- دورۀ "استراتژیهای بازاریابی"، دورۀ مدیریت اجرایی کسبوکار(MBA)، دو دوره،1393. مرکز آموزشهای آزاد دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهران.
- دورۀ "تفکر استراتژیک و تکنیکهای خلاق حل مسأله"، ويژۀ مديران ارشد ستادي و استانی (مناطق) بانک ملّت، دو دوره،1392.
- دورۀ "بازاریابی، برندسازی و تدوین طرح کسب وکار در شرکتهای تازهتأسیس"، ویژۀ شرکتهای مستقر در پارک علموفناوری امام خمینی استان قزوین، سه دوره، 1392 .
- دورۀ " مدیریت بازاریابی و فروش در شرکتهای تازهتأسیس"، ویژۀ شرکتهای مستقر در مرکز کارآفرینی و مشاورۀ تخصصی پارک علموفناوری دانشگاه تهران، دو دوره، 1391.
- دورۀ " بازاريابي بانکي"، ويژۀ مديران ستادي و کارکنان شعب بانک پارسيان، سه دوره،1391.
- دورۀ "عارضهيابي بازاريابي و تكنيكهاي خلاق حل مسأله"، ويژۀ مديران ستادي و کارکنان بخش بازاريابي و فروش شرکت پتروشيمي اميرکبير، 1391.
- دورۀ "اصول و مبانی بازاریابی"، مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس، 1389.
- دورۀ "عارضهيابي سازماني و تكنيكهاي خلاق حل مساله"، ويژه مديران و اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران،1389.
- دورۀ "بازاريابي کارآفرينانه"، ويژۀ مديران و کارکنان شرکتها تابعۀ وزارت نفت در وزارت نفت، دو دوره، 1387.
- دورۀ "بازاريابي کارآفرينانه"، ويژۀ مديران و کارکنان شرکتها در دانشکدۀ کارآفريني دانشگاه تهران، 1387.
- دورۀ جامع"استراتژيهاي بازاريابي"، ويژۀ مربيان کارآفريني در دانشکدۀ کارآفريني دانشگاه تهران،1387.
- دورۀ "تحقيقات بازاريابي"، ويژۀ مديران شرکتها در دانشکدۀ اقتصاد دانشگاه تهران،1386.
- دورۀ جامع "تبليغات تجاري، استراتژي تبليغات تجاري و مبازره تبليغاتي"، ويژۀ مديران و کارشناسان شرکت ايران خودرو،1387.
- دورۀ جامع "بازاريابي و فروش"، ويژۀ مديران و کارشناسان شرکت سپاهان باطري،1386.
- دورۀ "مديريت زنجيره تأمين"، ويژۀ صنعتگران خراسان رضوي در سازمان مديريت صنعتي خراسان، 1384.
- دورۀ "مديريت ارتباطبامشتري"، ويژۀ صنعتگران خراسان رضوي در سازمان مديريت صنعتي خراسان،1384.
- دورۀ "آشنايي با مدل کارت امتيازي متوازن(BSC)"، ويژۀ صنعتگران خراسان رضوي در سازمان مديريت صنعتي خراسان،1384.
برخی سخنرانيها
- کارگاه "برندسازی در صنایع دانش بنیان با فناوری پیشرفته"، (1392)، اولین مجمع جهانی اقتصاد نانو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو.
- کارگاه "برندسازی و مدیریت برند در محصولات فناور"،(1392)، اولین همایش بینالمللی تجاری سازی فناوری، مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری.
- "آسیب شناسی خلاقانه مسایل فروش بیمه در شبکه فروش بیمه با رویکرد XTRIZ"، (1392)، ششمین همایش کسب و کار صنعت بیمه.
- "چالش هاي بازارگرايي مبتني بر الزامات نوآوري سازماني در كسب و كارهاي كوچك و متوسط"، (1390)، اولين همايش ملي مديريت و كارآفريني خوانسار.
- "مقايسه بكارگيري بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي كوچك و بزرگ ارائه مدل مفهومي"،(1390)، كنفرانس ملي كارآفريني تعاون جهاد اقتصادي، نائين.
- "تبيين رابطه سرمايه اجتماعي و گرايش به كارآفريني (مورد مطالعه: پارك علم و فناوري دانشگاه تهران"،(1390)، همايش ملي جهاد اقتصادي و توليد ثروت، گيلان.
- "بازاريابي فازي"، (1385)، دانشگاه تربيت مدرس.
- "سرمايه گذاري خطر پذير- راهبرد ورود به بازارهاي خارجي"، (1385)، دانشگاه شهيد بهشتي.
- "آشنايي با مدلهاي تعالي سازماني"، (1382)، دانشگاه امام صادق(ع).
- "مديريت فازي و كاربردهاي آن"، (1380)، دانشگاه امام صادق(ع).
- Workshop on “Entrepreneurial Marketing in Iranian Food Industries”, 2011, Iran.
- Workshop on “Innovation, Incubation, and Entrepreneurship: Identifying and Commercializing New Opportunities”, Organized by the Asian Productivity Organization and Implemented by the China Productivity Center, 2012, Taiwan.
- Workshop on “Innovation, and Entrepreneurship”, Organized and Implemented by the Abdul Razak University, 2012, Malaysia.
- Workshop on Marketing and Entrepreneurship in Soccer, 2012, Belgium.