سوابق آموزشی و تدریس

تدريس دروس دانشگاهي در دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علوم اقتصادی و مؤسسۀ عالی مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری

  1. "مدیریت در کسب‌و‌کارهای مبتنی‌بر فناوری پیشرفته"، مقطع دکتری، دو دوره، 1394-1395
  2. "سمینار در مباحث ویژۀ راه‌اندازی کسب‌و‌کار در ایران"، مقطع دکتری، یک دوره، 1391-1392
  3. "بازاريابي مالي و محصول"، مقطع كارشناسي ارشد، چهار دوره،1391-1392
  4. "بازاریابی الکترونیکی"، مقطع كارشناسي ارشد، ده دوره،1391-1394
  5. "تجارت و بازاریابی بین‌الملل"، مقطع كارشناسي ارشد، هفت دوره،1392-1394.
  6. "ارتباطات کارآفرینی بین‌الملل"، مقطع كارشناسي ارشد، دو دوره ،1392.
  7. "کسب‌و‌کار بين‌الملل"، مقطع کارشناسي ارشد، بیست و دو دوره، 1387-1394.
  8. "بازاريابي و تحقيقات بازار"، مقطع کارشناسي ارشد، بيست و دو دوره، 1387-1392.
  9. "سمينار در مسايل بازرگاني بين‌الملل"، مقطع کارشناسي ارشد، دو دوره، 1386 و 1391.
  10. "بازاریابی صنعتی"، مقطع کارشناسی ارشد، یک دوره، 1391.
  11. "طراحي و تدوين طرح کسب‌وکار"، مقطع کارشناسي ارشد، شانزده دوره، 1388-1392.
  12. "تئوري‌هاي پيشرفته مديريت"، مقطع کارشناسي ارشد، يک دوره، 1388 و1389.
  13. "مباني كارآفريني پيشرفته"، مقطع کارشناسي ارشد، سه دوره، 1389 و 1391.
  14. "مباني كارآفريني"، مقطع کارشناسي، يك دوره، 1389.
  15. "روش تحقيق"، مقطع کارشناسي، چهار دوره.1384-1386.
  16. " بازاريابي و مديريت بازار" مقطع کارشناسي، دو دوره، 1384-1386.
  17. سمينار در مسايل بازرگاني بين‌الملل"، مقطع کارشناسي ارشد، يک دوره، دانشکدۀ مديريت و اقتصاد دانشگاه تربيت مدرس، 1386.

تدريس دوره‌هاي کاربردي مديريت و بازرگاني

  1. دورۀ "مباحث ویژه در بین‌المللی‌سازی و بازرگانی بین‌المللی"، ویژۀ مدیران و کارشناسان بخش توسعۀ کسب‌و‌کار شرکت نقش اول کیفیت، 1394.
  2. دورۀ "آثار جهانی‌شدن کسب‌و‌کار و تحلیل استراتژی‌‌های بازرگانی"، دورۀ عالی مدیریت کسب‌و‌کار (DBA)، یک دوره،1394، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان یزد
  3. دورۀ "استراتژی‌های بازاریابی"، دورۀ مدیریت اجرایی کسب‌و‌کار(MBA)، دو دوره،1393. مرکز آموزش‌های آزاد دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهران.
  4. دورۀ "تفکر استراتژیک و تکنیک‌های خلاق حل مسأله"، ويژۀ مديران ارشد ستادي و استانی (مناطق) بانک ملّت، دو دوره،1392.
  5. دورۀ "بازاریابی، برندسازی و تدوین طرح کسب و‌کار در شرکت‌های تازه‌تأسیس"، ویژۀ شرکت‌های مستقر در پارک علم‌و‌فناوری امام خمینی استان قزوین، سه دوره، 1392 .
  6. دورۀ " مدیریت بازاریابی و فروش در شرکت‌های تازه‌تأسیس"، ویژۀ شرکت‌های مستقر در مرکز کارآفرینی و مشاورۀ تخصصی پارک علم‌و‌فناوری دانشگاه تهران، دو دوره، 1391.
  7. دورۀ " بازاريابي بانکي"، ويژۀ مديران ستادي و کارکنان شعب بانک پارسيان، سه دوره،1391.
  8. دورۀ "عارضه‌يابي بازاريابي و تكنيك‌هاي خلاق حل مسأله"، ويژۀ مديران ستادي و کارکنان بخش بازاريابي و فروش شرکت پتروشيمي اميرکبير، 1391.
  9. دورۀ "اصول و مبانی بازاریابی"، مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس، 1389.
  10. دورۀ "عارضه‌يابي سازماني و تكنيك‌هاي خلاق حل مساله"، ويژه مديران و اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران،1389.
  11. دورۀ "بازاريابي کارآفرينانه"، ويژۀ مديران و کارکنان شرکت‌ها تابعۀ وزارت نفت در وزارت نفت، دو دوره، 1387.
  12. دورۀ "بازاريابي کارآفرينانه"، ويژۀ مديران و کارکنان شرکت‌ها در دانشکدۀ کارآفريني دانشگاه تهران، 1387.
  13. دورۀ جامع"استراتژي‌هاي بازاريابي"، ويژۀ مربيان کارآفريني در دانشکدۀ کارآفريني دانشگاه تهران،1387.
  14. دورۀ "تحقيقات بازاريابي"، ويژۀ مديران شرکت‌ها در دانشکدۀ اقتصاد دانشگاه تهران،1386.
  15. دورۀ جامع "تبليغات تجاري، استراتژي تبليغات تجاري و مبازره تبليغاتي"، ويژۀ مديران و کارشناسان شرکت ايران خودرو،1387.
  16. دورۀ جامع "بازاريابي و فروش"، ويژۀ مديران و کارشناسان شرکت سپاهان باطري،1386.
  17. دورۀ "مديريت زنجيره تأمين"، ويژۀ صنعت‌گران خراسان رضوي در سازمان مديريت صنعتي خراسان، 1384.
  18. دورۀ "مديريت ارتباط‌با‌مشتري"، ويژۀ صنعت‌گران خراسان رضوي در سازمان مديريت صنعتي خراسان،1384.
  19. دورۀ "آشنايي با مدل کارت امتيازي متوازن(BSC)"، ويژۀ صنعتگران خراسان رضوي در سازمان مديريت صنعتي خراسان،1384.

 

برخی سخنراني‌ها

  1. کارگاه "برندسازی در صنایع دانش بنیان با فناوری پیشرفته"، (1392)، اولین مجمع جهانی اقتصاد نانو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو.
  2. کارگاه "برندسازی و مدیریت برند در محصولات فناور"،(1392)، اولین همایش بین‌المللی تجاری سازی فناوری، مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری.
  3. "آسیب شناسی خلاقانه مسایل فروش بیمه در شبکه فروش بیمه با رویکرد XTRIZ"، (1392)، ششمین همایش کسب و کار صنعت بیمه.
  4. "چالش هاي بازارگرايي مبتني بر الزامات نوآوري سازماني در كسب و كارهاي كوچك و متوسط"، (1390)، اولين همايش ملي مديريت و كارآفريني خوانسار.
  5. "مقايسه بكارگيري بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي كوچك و بزرگ ارائه مدل مفهومي"،(1390)، كنفرانس ملي كارآفريني تعاون جهاد اقتصادي، نائين.
  6. "تبيين رابطه سرمايه اجتماعي و گرايش به كارآفريني (مورد مطالعه: پارك علم و فناوري دانشگاه تهران"،(1390)، همايش ملي جهاد اقتصادي و توليد ثروت، گيلان.
  7. "بازاريابي فازي"، (1385)، دانشگاه تربيت مدرس.
  8. "سرمايه گذاري خطر پذير- راهبرد ورود به بازارهاي خارجي"، (1385)، دانشگاه شهيد بهشتي.
  9. "آشنايي با مدلهاي تعالي سازماني"، (1382)، دانشگاه امام صادق(ع).
  10. "مديريت فازي و كاربردهاي آن"، (1380)، دانشگاه امام صادق(ع).
  11. Workshop on “Entrepreneurial Marketing in Iranian Food Industries”, 2011, Iran.
  12. Workshop on “Innovation, Incubation, and Entrepreneurship: Identifying and Commercializing New Opportunities”, Organized by the Asian Productivity Organization and Implemented by the China Productivity Center, 2012, Taiwan.
  13. Workshop on “Innovation, and Entrepreneurship”, Organized and Implemented by the Abdul Razak University, 2012, Malaysia.
  14. Workshop on Marketing and Entrepreneurship in Soccer, 2012, Belgium.