مقالات
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ |
Authors: Leila Fanaee Marhamat , Mohammad Reza Zali and Mehran Rezvani
Abstract: It is more than two decades that the concept of Entrepreneurial Learning (EL) has emerged by combing Entrepreneurship and Business Learning and its researchers have mostly focused on individual entrepreneurs as the unit of analysis. But EL can be observed in many entrepreneurial activities that take place in established organizations. This chapter aimed to … |
|
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ |
Authors: Mehran Rezvani, Zeinab Fathollahzadeh and Marziyeh Rezamand Parsaei
Abstract
Facing the organization with the turbulent and unstable current in which the rapid changes in
customer needs as well as globalization and technological innovation are of its distinguished
features, made the service section and developing the new services as an essential resource in
such a competitive environment. Besides, … |
|
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ |
نویسندگان: مهران رضوانی، محمدتقی طغرایی، محمدحسن مبارکی، جهانگیر یداللهی فارسی
چکیده:
هدف مطالعه حاضر این است که با کنکاشی نوپردازانه و ایجاد همگرایی مؤثر سه حمفهوم پردازیوزه بازاریابی، کارآفرینی فرهنگی و کسبوکارهای هنری به … |
|
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۲۰ تیر ۱۳۹۶ |
Authors: Mehran Rezvani, Zeinab Fathollahzadeh and Marziyeh Rezamand Parsaei
Abstract
Facing the organization with the turbulent and unstable current in which the rapid changes in
customer needs as well as globalization and technological innovation are of its distinguished
features, made the service section and developing the new services as an essential resource in
such a competitive environment. Besides, organizations and … |
|
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ |
Authors: Mohamad Taghi Toghraee, Mehran Rezvani, Mohammad Hassan Mobaraki
and Jahangir Yadollahi Farsi
Abstract
This paper explores the marketing perception of creative cultural-art businesses on the most crucial challenges artists. In-depth interviews were locally conducted with artists and directors from various art fields … |
|
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ |
نویسندگان: محمدتقی طغرایی، مهران رضوانی، محمدحسن مبارکی
چکیده
پژوهش حاضر با کنکاشی نوپردازانه و ایجاد همگرایی مؤثر در دو حوزة بازاریابی کارآفرینانه و کسبوکارهای فرهنگی- هنری، چگونگی و چیستی الگوی بازاریابی کارآفرینانه را در … |
|
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ |
Authors: Mohamad Taghi Toghraee, Mehran Rezvani, Mohammad Hassan Mobaraki
and Jahangir Yadollahi Farsi
Abstract
Marketing and Entrepreneurship research streams have flourished in the three decade. Entrepreneurial marketing (EM), born out of the practice of firms operating in conditions of uncertainty, is emerging as a powerful alternative to cope with the decreasing effectiveness associated with traditional marketing. … |
|
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ |
Authors: Mehran Rezvani, Shahram Ghahremani & Ramin Haddadi
Abstract
New products based on modern technologies (high-tech), in order to enter the market, face a number of challenges such as high investment required for research and development of these products, high cost of labor … |
|
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ |
نویسندگان: مهران رضوانی، محمد اصلاحی
چکیده
این مقاله با هدف ارائۀ مدل کسبوکار الکترونیکی در صنعت بانکداری ایران و بااستفادهاز روششناسی پژوهش آمیخته (کیفی-کمّی) موردتحلیل قرار گرفتهاست. ازاینرو پس از سنخشناسی … |
|
|
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ |
Authors: Mehran Rezvani, Zahra Sahami |
|