آموزش و سخنرانی

تدریس دکتر مهران رضوانی در دوره‌های کاربردی مديريت، کارآفرینی و بازاریابی  به شرح ذیل می باشد:

 

دورۀ «مباحث ویژه در بین‌المللی‌سازی و بازرگانی بین‌المللی»

ویژۀ مدیران و کارشناسان بخش توسعۀ کسب‌و‌کار شرکت نقش اول کیفیت

 


دورۀ «آثار جهانی‌شدن کسب‌و‌کار و تحلیل استراتژی‌‌های بازرگانی»

دورۀ عالی مدیریت کسب‌و‌کار (DBA) در سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان یزد


دورۀ «استراتژی‌های بازاریابی»

دورۀ مدیریت اجرایی کسب‌و‌کار(MBA) در مرکز آموزش‌های آزاد دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهران

 


دورۀ «تفکر استراتژیک و تکنیک‌های خلاق حل مسأله»

ويژۀ مديران ارشد ستادي و استانی (مناطق) بانک ملّت

 

 


دورۀ «بازاریابی، برندسازی و تدوین طرح کسب و‌کار در شرکت‌های تازه‌تأسیس»

ویژۀ شرکت‌های مستقر در پارک علم‌و‌فناوری امام خمینی استان قزوین

 

 


دورۀ « مدیریت بازاریابی و فروش در شرکت‌های تازه‌تأسیس»

ویژۀ شرکت‌های مستقر در مرکز کارآفرینی و مشاورۀ تخصصی پارک علم‌و‌فناوری دانشگاه تهران

 


دورۀ «بازاريابي بانکي»

ويژۀ مديران ستادي و کارکنان شعب بانک پارسيان

 

 


دورۀ «عارضه‌يابي بازاريابي و تكنيك‌هاي خلاق حل مسأله»

ويژۀ مديران ستادي و کارکنان بخش بازاريابي و فروش شرکت پتروشيمي اميرکبير

 

 


دورۀ «اصول و مبانی بازاریابی»

مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس

 

 


دورۀ «عارضه‌يابي سازماني و تكنيك‌هاي خلاق حل مساله» ويژۀ مديران و اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران.

 

 

 


دورۀ «بازاريابي کارآفرينانه»

ويژۀ مديران و کارکنان شرکت‌ها تابعۀ وزارت نفت در وزارت نفت

 


دورۀ «بازاريابي کارآفرينانه»

ويژۀ مديران و کارکنان شرکت‌ها در دانشکدۀ کارآفريني دانشگاه تهران

 


دورۀ جامع «استراتژي‌هاي بازاريابي»

ويژۀ مربيان کارآفريني در دانشکدۀ کارآفريني دانشگاه تهران

 


دورۀ «تحقيقات بازاريابي»

ويژۀ مديران شرکت‌ها در دانشکدۀ اقتصاد دانشگاه تهران

 

 


دورۀ جامع «تبليغات تجاري، استراتژي تبليغات تجاري و مبازره تبليغاتي»

ويژۀ مديران و کارشناسان شرکت ايران خودرو

 

 

 


دورۀ جامع «بازاريابي و فروش»

ويژۀ مديران و کارشناسان شرکت سپاهان باطري

 


دورۀ «مديريت زنجيره تأمين»

دورۀ «مديريت ارتباط‌با‌مشتري»

دورۀ «آشنايي با مدل کارت امتيازي متوازن(BSC)»

ويژۀ صنعت‌گران خراسان رضوي در سازمان مديريت صنعتي خراسان


دورۀ آموزشی «بازاريابي فازي» در دانشگاه تربيت مدرس

 

 


دورۀ آموزشی «سرمايه‌گذاري خطر‌پذير- راهبرد ورود به بازارهاي خارجي»

دانشگاه شهيد بهشتي

 

 

 


برخی از سخنرانی های دکتر مهران رضوانی در دوره‌ها و کارگاه های مختلف به شرح ذیل می باشد:

  1. کارگاه «برندسازی در صنایع دانش‌بنیان با فناوری پیشرفته»، (1392)، اولین مجمع جهانی اقتصاد نانو، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، ستاد ویژۀ توسعۀ فناوری نانو.
  2. کارگاه «برندسازی و مدیریت برند در محصولات فناور»،(1392)، اولین همایش بین‌المللی تجاری‌سازی فناوری، مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست‌جمهوری.
  3. «آسیب‌شناسی خلاقانۀ مسایل فروش بیمه در شبکۀ فروش بیمه با رویکرد XTRIZ»، (1392)، ششمین همایش کسب‌و‌کار صنعت بیمه.
  4. «چالش‌هاي بازارگرايي مبتني‌بر الزامات نوآوري سازماني در كسب‌وكارهاي كوچك‌ومتوسط»، (1390)، اولين همايش ملّی مديريت و كارآفريني خوانسار.
  5. «مقايسۀ به‌کارگیری بازاريابي كارآفرينانه در كسب‌وكارهاي كوچك و بزرگ ارائۀ مدل مفهومي»، (1390)، كنفرانس ملّی كارآفريني تعاون جهاد اقتصادي، نائين.
  6. «تبيين رابطۀ سرمايۀ اجتماعي و گرايش به كارآفريني (مورد‌مطالعه: پارك علم‌وفناوري دانشگاه تهران»،(1390)، همايش ملّی جهاد اقتصادي و توليد ثروت، گيلان.
  7. «بازاريابي فازي»، (1385)، دانشگاه تربيت‌مدرس.
  8. «سرمايه‌گذاري خطرپذير- راهبرد ورود به بازارهاي خارجي»، (1385)، دانشگاه شهيد بهشتي.
  9. «آشنايي با مدل‌هاي تعالي سازماني»، (1382)، دانشگاه امام صادق(ع).
  10. «مديريت فازي و كاربردهاي آن»، (1380)، دانشگاه امام صادق(ع).
  11. Workshop on “Entrepreneurial Marketing in Iranian Food Industries”, 2011, Iran.
  12. Workshop on “Innovation, Incubation, and Entrepreneurship: Identifying and Commercializing New Opportunities”, Organized by the Asian Productivity Organization and Implemented by the China Productivity Center, 2012, Taiwan.
  13. Workshop on “Innovation, and Entrepreneurship”, Organized and Implemented by the Abdul Razak University, 2012, Malaysia.
  14. Workshop on Marketing and Entrepreneurship in Soccer, 2012, Belgium.