مقالات
طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی فازی (مطالعه موردی: صنعت تولید تجهیزات پزشکی و ورزشی) |
گروه: مقالات علمی-پژوهشی دکتر مهران رضوانی
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ |
نویسندگان: مهران رضوانی، سید حمید خدادادحسینی
چکیده:
بررسي پيشينه تحقيقات انجام گرفته حاکي از آن است که عناصر تشکيل دهنده اجزاي مدل يکپارچه ارتباطات بازاريابي در قالب آميخته ترفيع عمدتا داراي ماهيتي تصادفي، پويا، مبهم، نادقيق، کيفي و يا نامشهود بوده و فهم آنها نيازمند بهره گيري از رويکردهايي است که با ماهيت ذاتي اين نوع متغيرها سنخيت و همخواني داشته باشد. در اين مطالعه با بکارگيري رويکرد فازي در مدلسازي، اتکا به داده هاي واقعي عملکرد و تحليل آرا خبرگان در راستاي تحقق اهداف توسعه اي بنگاه؛ نارسايي هاي موجود در مطالعات گذشته تا اندازه زيادي مرتفع شده و رضايت مندي بيشتري در تحقق اهداف بازاريابي و فعاليت هاي ارتباطاتي و ترفيعي بنگاه حاصل شده است. ضمنا از عواملي همچون منحني عمر محصولات بنگاه، راهبردهاي بازاريابي، بودجه فعاليت هاي ترفيعي و ماهيت رقابت و صنعت به عنوان سازه هاي کليدي جهت طراحي الگوي کارآمد ارتباطات بازاريابي بهره گرفته شده است.
|
كليدواژگان: راهبرد توليد، صنعت فناوري اطلاعات، مطالعه تطبيقي |
|
|
|
|
|
|
|
تصاویر:
ضمیمه ها: