کتاب سرآمدی در بازاریابی الکترونیک؛ طراحی و بهینه سازی دیجیتالی در بازاریابی

کتاب حاضر به‌منظور کمک به یادگیری مفید و اثربخش در زمینۀ بازاریابی الکترونیک ارائه شده‌است و به دانشجویان در بسیاری از دانشگاه‌ها، دانشکده‌های کسب‌وکار و دوره‌های بازاریابی و همچنین کارشناسان مباحث بازاریابی دیجیتال و بازاریابی الکترونیک کمک شایانی خواهدکرد. کتاب حاضر حول ده فصل کامل سازماندهی شده‌است که هریک از این فصول برمبنای یادگیری ازطریق چارچوبی مشخص با نتایجی روشن به‌همراه ارائۀ چک‌لیست‌های مختلف است. کادرهای بینش بازاریابی الکترونیک، چشم‌اندازهای گوناگونی از افراد حرفه‌ای و دانشگاهی این حوزه ارائه‌می‌نماید، در‌حالی‌که کادر‌های تعالی بازاریابی الکترونیک، بهترین رویه‌های موجود در این حوزه را در اختیار خوانندگان قرارمی‌دهد.

مخاطبان اصلی کتاب تعالی بازاریابی الکترونیک

  •  مدیران بازاریابی که مسئول تعریف استراتژی بازاریابی الکترونیک، اجرای استراتژی یا حفظ و پشتیبانی از وب‌سایت شرکت در کنار فعالیت‌های بازاریابی سنتی هستند.
  • متخصصان بازاریابی دیجیتال مانند مدیران رسانه‌های جدید، مدیران بازاریابی الکترونیک و مدیران تجارت الکترونیک که مسئول هدایت، یکپارچه‌سازی و اجرای بازاریابی الکترونیک شرکت‌شان هستند.
  • مدیران ارشد و مدیرانی که به‌دنبال شناسایی رویکردهای صحیح کسب‌و‌کار الکترونیک و بازاریابی الکترونیک برای حمایت از استراتژی سازمان خود هستند.
  • مدیران سیستم‌های اطلاعاتی و مدیران ارشد فناوری‌اطلاعات که مسئول توسعه و اجرای استراتژی‌های بازاریابی الکترونیک و تجارت الکترونیک هستند.
  • مدیران فنی پروژه و یا مدیران سایت که ممکن‌است جزئیات فنی ایجاد یک‌ سایت را بدانند اما می‌خواهند اطلاعات خود را درمورد بازاریابی الکترونیک ارتقاء‌دهند.
  • دانشجویان
  • اساتید دانشگاه