پایان نامه ها

شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک‌و‌متوسط تکنولوژی‌محور استان تهران (مطالعۀ موردی: صنعت نانو)

گروه: پایان نامه های کارشناسی ارشد ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

عنوان: شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک‌و‌متوسط تکنولوژی‌محور استان تهران (مطالعۀ موردی: صنعت نانو)
دانشجو: سعید توکلیان
مقطع ارشد -سال 1390
استاد راهنما: دکتر مهران رضوانی
 






تصاویر: ضمیمه ها: