پایان نامه ها

شناسایی کارکردها و راهکارهای بازاریابی شبکه‌ای در بازاریابی محصولات جدید مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته در بنگاه‌های خرد (مورد مطالعه: دستمال‌های نظافتی میکروفیبر نانو سیلور)

گروه: پایان نامه های کارشناسی ارشد ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

عنوان: شناسایی کارکردها و راهکارهای بازاریابی شبکه‌ای در بازاریابی محصولات جدید مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته در بنگاه‌های خرد (مورد مطالعه: دستمال‌های نظافتی میکروفیبر نانو سیلور)

دانشجو: رامین حدادی مقطع ارشد -سال 1390

استاد راهنما: دکتر مهران رضوانی

 






تصاویر: