پایان نامه ها
ارائۀ مدل وفادارسازی مشتریان در سازمانهای نوظهور مبتنیبر شبکههای عصبی مصنوعی مورد مطالعه: بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی شهر تهران |
|
گروه: پایان نامه های کارشناسی ارشد | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ |
عنوان: ارائۀ مدل وفادارسازی مشتریان در سازمانهای نوظهور مبتنیبر شبکههای عصبی مصنوعی مورد مطالعه: بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی شهر تهران دانشجو: کوروش تنهاپور مقطع ارشد -سال 1390 استاد راهنما: دکتر مهران رضوانی
| |
تصاویر: