پایان نامه ها

ارائۀ مدل وفادارسازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی مورد مطالعه: بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی شهر تهران

گروه: پایان نامه های کارشناسی ارشد ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

عنوان: ارائۀ مدل وفادارسازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی مورد مطالعه: بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی شهر تهران

دانشجو: کوروش تنهاپور

مقطع ارشد -سال 1390

استاد راهنما: دکتر مهران رضوانی

 






تصاویر: