پایان نامه ها

شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر معیارهای ارزیابی خرید مشتریان در مرحلۀ توسعۀ مفهوم فرآیند طراحی محصول جدید، مطالعۀ موردی شرکت‌های کوچک‌ومتوسط پوشاک بانوان شهر تهران

گروه: پایان نامه های کارشناسی ارشد ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

عنوان: شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر معیارهای ارزیابی خرید مشتریان در مرحلۀ توسعۀ مفهوم فرآیند طراحی محصول جدید، مطالعۀ موردی شرکت‌های کوچک‌ومتوسط پوشاک بانوان شهر تهران

دانشجو: مرجان صادقی

مقطع ارشد -سال 1392

استاد مشاور: دکتر مهران رضوانی






تصاویر: