پایان نامه ها

شناسایی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه فعالیت‌های بازاریابی شرکت‌های کوچک و متوسط - مطالعۀ موردی شرکت های تولید کننده ابزارهای صنعتی و قطعات مکانیکی استان تهران

گروه: پایان نامه های کارشناسی ارشد ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

عنوان: شناسایی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه فعالیت‌های بازاریابی شرکت‌های کوچک و متوسط - مطالعۀ موردی شرکت های تولید کننده ابزارهای صنعتی و قطعات مکانیکی استان تهران

دانشجو: زینب فتح‌اله زاده

مقطع ارشد -سال 1393

استاد راهنما: دکتر مهران رضوانی

استاد مشاور: دکتر کامبیز طالبی






تصاویر: ضمیمه ها: