پایان نامه ها

شناسایی تأثیر کیفیت وب‌سایت بر قصد خرید مجدد مشتری ازطریق بازاریابی کلامی برخط، موردمطالعه :فروشگاه شبکۀ اجتماعی فرهنگی هنری تیوال

گروه: پایان نامه های کارشناسی ارشد ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

عنوان: شناسایی تأثیر کیفیت وب‌سایت بر قصد خرید مجدد مشتری ازطریق بازاریابی کلامی برخط، موردمطالعه :فروشگاه شبکۀ اجتماعی فرهنگی هنری تیوال

دانشجو: نوشا صفاهانی لنگرودی

مقطع ارشد -سال 1394

استاد راهنما: دکتر مهران رضوانی






تصاویر: ضمیمه ها: