پایان نامه ها

بررسی تأثیر عوامل روانشناختی تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مشتریان خدمات دیجیتال مطالعۀ موردی: شرکت تهران اینترنت سامانه 780#

گروه: پایان نامه های کارشناسی ارشد ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

عنوان: بررسی تأثیر عوامل روانشناختی تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مشتریان خدمات دیجیتال مطالعۀ موردی: شرکت تهران اینترنت سامانه 780#

دانشجو: نوشا صفاهانی لنگرودی

مقطع ارشد -سال 1394

استاد مشاور: دکتر مهران رضوانی






تصاویر: ضمیمه ها: